Vilken lugn morgon

Matilda kom in och väckte mig först, men jag bar tillbaka henne till sin säng och hon somnade genast om. Sen ropade Viktoria och då klev jag upp, gav henne välling och kokade kaffe. Viktoria gick till sin säng och hämtade tutten, sen gick hon och la sig i min säng och somnade om. Nu är jag vaken alldeles själv, med min kompis kaffekoppen.



Ska ta och skriva ut lite papper inför mötet med Komvux. Jag ska söka utbildning till våren på Komvux i Sundsvall och har några förslag på kurser så jag får ihop 800 poäng, som jag tror att jag behöver för ett slutbetyg. Allt detta ska jag få reda på idag. Det är några fjärilar som fladdrar omkring i min mage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0