Dåså

Idag har jag varit på AF och skrivit in mig. Jag var även till FK och fixade intyg på föräldraledighet. Nu ska jag bara skicka in alla papper till facket så är jag officiellt arbetslös från och med idag. Det är både spännande och lite oroande. På AF visste de inte riktigt var de skulle placera mig, och jag förstår dem. Jag har ingen sammanhängande kunskap och erfarenhet. Jag har jobbat på så olika arbetsplatser och min utbildning är inte vad jag har jobbat med. Nu ska vi se vad som händer! Jag ska jaga praktikplatser iallafall så jag slipper gå sysslolös. Eller egentligen är jag ju inte sysslolös, jag vill bara ha lite variation på mitt sysslande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0