Latsidan

Där befinner jag mig. Iallafall när det gäller att blogga. Jag får prestationsångest. Det händer en hel del, ändå tycker jag inte att det finns något att skriva om. Knasigt.
Som vanligt har jag jobbpanik. Nu har en månad kvar av föräldraledigheten, sen är det raka spåret ut i verkligheten. Det tar emot lite, för jag tycker Viktoria är så liten ännu. Jag vill inte riktigt lämna henne flera timmar om dagarna. Inte ännu. Det känns tufft. Sen vet jag ju inte vad jag ska göra heller. Jag har som sagt inget jobb att gå till. Jag måste hitta ett. Eller en praktikplats. Jag vet inte var. Huga.
Samtidigt känner jag att jag kan det här nu, med att vara hemma alltså. Jag är nog ganska less på det när jag tänker efter. Även om jag trivs hemma så skulle jag vilja vara någon annanstans och umgås med vuxna människor, förutom min man då. 
Men jag har ju mitt band! Det är bra. Nu har vi ju även en ny trummis också. Det går framåt!


Kommentarer
Postat av: Nöff

Hej. Förhoppningsvis kommer det ideer när ljuset återvänder. Bra iaf med bandet. Lev väl.//Tim

2011-02-04 @ 12:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0