Så sitter man där och gapar

När jag satte mig vid datorn nyss hade nyckelsymbolen för "aktivera Windows" dykt upp på aktivitetsmenyn. Jag klickade på den, en dialogruta kom upp och frågade om jag ville aktivera windows över internet nu. Jag tog det säkra före det osäkra och öppnade explorer först, så jag helt säkert visste att det fanns tillgång till internet. Sen gick jag tillbaka till dialogrutan och kryssade i alternativet att jag ville aktivera windows över internet nu. Sen klickade jag på "nästa" och tro det eller ej, sen var det klart. "Du har nu aktiverat windows!" Så enkelt var det.
Tack.


Kommentarer
Postat av: Nina

Du har tydligen tumme med någon/något ;) Skönt att det fixade sig.

2009-05-30 @ 17:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0