Det har slutat blåsa!

Jag är en lycklig människa idag! Det blåser inte! Äntligen! Efter nästan en veckas stormande är det äntligen över. Jag vågade till och med ta stavarna på min promenad idag. Men jag hade långkalsonger för det var inte särskilt varmt. Det känns dock som att det kommer bli en fin dag idag.

Matilda väckte mig tidigt imorse och klättrade över till min säng. Sen somnade hon om där, bredvid mig. Jag trodde att hon skulle väcka mig och att vi skulle stiga upp. Men hon somnade, gullungen, och då somnade jag också.

Den här dagen har börjat riktigt, riktigt bra. Härligt!

Kommentarer
Postat av: sannie

ha en fin dag! :)

2009-06-02 @ 10:58:54
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0