Gamla minnen

Tog en promenad här på förmiddagen. Innan förberedde jag en spellista på telefonen, bland låtarna fanns "Larger than life" med Backstreet Boys. När den kom, halvvägs i min promenad ungefär, kom jag ihåg när jag såg BSB live i Göteborg. Jag hade kommit över en ståplatsbiljett och smart som jag var kom jag dit i platåskor. Alla som stod framför mig var tjejer i åldern 12-14, så jag var minst ett huvud längre än dem. (Enda gången jag haft riktigt bra sikt på en konsert.)
I låten "Larger than life", som de framförde den aktuella kvällen, sjunger Nick Carter "...wishing I could thank you in a different way..." och just då tittade han på mig med sin slemmigaste blick. Åtminstone kändes det som att han tittade rakt på mig eftersom jag, som sagt, var minst ett huvud längre än alla i närheten.
När jag kom på det under min promenad kunde jag inte låta bli att skratta lite för mig själv. Gamla goa BSB!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0