Det blev en sväng

Vi tog oss till stan, Matilda och jag. Mormor och gammelmormor satt på Bussis och åt, så vi gick dit först och passade på att äta vi också. Sen gick vi till Apoteket där min mamma köpte stödstrumpor åt mig i födelsedagspresent. Jag har känt att det börjar bli stödstrumpedags. Vi tog en sväng till Hälsokost också, där gjorde de reklam för en nässpray som hjälper mot allergi men som inte tas upp av kroppen. Istället blir det en skyddande hinna i näsan så att man inte reagerar på pollen. Den rekommenderades till gravida, ammande och barn. Jag blev genast nyfiken på den, men den fanns inte i butiken för den hade tagit slut.
Vi gick vidare till Ica och handlade ingredienser till kycklingsoppa och lite annat. Men någon kycklingsoppa orkade jag inte göra när jag kom hem, för då var jag alldeles för slut.
Jag orkade dock ta på mig mina nya stödstrumpor och vad skönt det var!

Nu hade jag kunnat gå och sova. Ögonen går nästan i kors. Men jag ska försöka hålla mig en stund till.

Kommentarer
Postat av: Nina

Nässprayen... Kan det ha varit Nazalese? Jag använder den de dagar jag rider under året och den är suverän! Borde också investera i en ny förpackning att ha nu... hmm

2009-07-24 @ 11:38:10
Postat av: Kicki

Kanske, jag såg inte vad den hette. Cellulosaspray såg jag att det stod någonstans.

2009-07-24 @ 12:58:14
Postat av: Nina

Ja, då är det den. Tycker absolut att du ska testa den. Men pollensäsongen kanske är över när den väl finns i butik igen. Det brukar ju ofta vara så ;)

2009-07-24 @ 17:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0