Mycket matematik

Det är mest matte som rör sig i mitt huvud nu för tiden. Just nu är det den räta linjens ekvation. Det är skojigt men jag känner mig stressad. Jag räknar nästa varje ledig stund, med en hand som bråkar och gör ont när jag skrivit för mycket. Det positiva är att jag faktiskt förstår vad jag gör. Och jag har klurat ut det mesta själv, hemma vid köksbordet.
Hinna duscha och sånt får jag göra när Matilda har somnat på kvällarna, och då är jag oftast svintrött. Som nu. Men jag envisas med att sitta uppe och titta lite på handboll. Men snart får jag gå och lägga mig!
Imorgon är det fredag och då ska jag banne mig ta ett glas vin eller två till maten, så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0