Min lyckodag?

Eller är det bara tisdag?
Jag hade bråttom imorse. Jag skulle hinna få upp en morgontrött bejbis, klä på henne och mig med något skadad arm och hinna till stan före nio. Gjorde jag det? Såklart jag inte gjorde! Jag kom en timme försent till min mattelektion, men det gjorde då rakt ingenting.
Jag och min mor var sedan på stan och jag fyndade ett par mysiga jeans för 49:50kr. Sen var jag till kirurgen och visade upp min arm. När jag sa att jag tagit bort gipset själv, skrattade han bara, det gjorde inte så mycket när det bara var ett par dagar sen. Äntligen är jag fri från det! Nu är jag tillochmed bandage-lös.
När jag kom hem och kollade mailen hade jag vunnit ett presentkort på 300kr i valfri butik. Tjohooo! Det kommer med posten inom 3-4 arbetsdagar.
Det är några timmar kvar på den här dagen, vad mer ska hinna hända? Jag känner mig förväntansfull, allt enligt The Secret's regler...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0