Jag öppnar dörrar



Jag har läst "The Secret" eller "Hemligheten" som vi säger i Sverige och en utav de saker jag försöker manifestera i mitt liv är ökade inkomster. Nu försöker jag öppna dörrar för dessa inkomster, så att de ska börja flöda in. Och grejen är ju den att jag inte ska behöva ta något otrevligt jobb som jag inte trivs med, för att öka mina inkomster. På något sätt ska de komma till mig iallafall. Jag försöker öka möjligheterna för dem att ta sig till mig. Sen föreställer jag mig hur pengar flyger genom rymden och hamnar hos mig, genom mina öppna dörrar. Fint va?

Efter att ha betalat räkningarna insåg jag till min förtjusning att jag inte gick 1700 kr back den här månaden. Alltså funkar det på något vis. Det kommer pengar och jag vet inte hur, för de kommer inte alltid från de ställen man tror. Det vore fantastiskt tråkigt att gå back 1700 kr i månaden, så det tänker jag inte göra. Och så är det. Om jag tänker att jag går runt och till och med få över pengar att handla mat och kläder för, så får jag det. Och så är det. Har man läst "Hemligheten" så vet man det.
Grejen var att jag, när jag räknat ut att jag enligt de inkomster som var synliga för mig då, skulle gå 1700 kr back varje månad, inte blev kallsvettig, orolig, nervös eller det minsta ångestladdad. Jag visste att det skulle lösa sig. Och det gör det. Och så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0