Slutprov

Idag hade jag slutprov i MaB. Och jag är mycket tveksam till mitt resultat. Jag hoppas så innerligt att det gick vägen och att jag åtminstone fick godkänt. Jag hoppas verkligen det. Jag hade velat koppla av från matteboken en stund. Ikväll gör jag det, dels sitter jag här just nu i denna stund och dels är det säsongspremiär på Grey's Anatomy klockan nio.
Jag är så slut i hela kroppen efter den här dagen! Flera timmars matteprov tog andan ur mig. Efter det har jag suttit i en fåtölj och tittat på när Matilda har busat med Alvar. De körde nästan slut på morfar, kan jag avslöja. Det var knappt så jag orkade resa mig ur fåtöljen och promenera hem alls. Matilda sa på vägen hem: "Mamma trött. Mimmi trött." Och hon hade så rätt. Så liten och så klok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0