Det börjar snurra

Jag räknar ekvationer för glatta livet känns det som. Idag har jag suttit i stort sett hela dagen, med några avbrott. Nu börjar det snurra lite i huvudet. Det är svårt att sitta och räkna efter åtta på kvällen, har jag kommit fram till. Om en vecka och en dag har jag slutprov i MaB. Den närmsta veckan blir inte nådig. Allt annat kommer i tredje hand. Matilda i första, Matten i andra och sen resten.
Idag har jag ändå hunnit med att påbörja min laboration med rödkål och k-sprit. 20 stycken pappersremsor är indränkta och färdigtorkade. Imorgon ska jag försöka hinna med att blanda några spännande lösningar. Imorgon ska jag även skjutsa min mor till Bilhälsan, det blir en lämplig paus i räknandet.

Nu pallar jag inte plugga mer för idag, därför ska jag ge Bourne Identity en ny chans, för den går på 6:an nu. Jag har börjat se den en gång, men somnade, trots att det var jättespännande. Det är så när filmerna börjar efter läggdags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0