Påsklov

Först blev Matilda sjuk och hostade och hostade. När hon började friskna till åkte vi till Haparanda och när vi kom hem blev jag sjuk och fick bihåleinflammation.
Datorn har varit avstängd i två veckor och jag hade 42 mail idag när jag tittade.
Nu har jag orkat sitta här i kanske en halvtimme och är redan helt färdig.
Jäkla bihålor! Varför måste de bli inflammerade? Och varför ska de göra så ont?
Höll på svimma när jag gick hem från dagis. Jag flåsade och det dunkade i tänderna.
Hur ska jag orka jobba ikapp skolarbetet nu då? Det gör jag nog inte idag. Jag kan läsa lite, men det blir inget räknande iallafall. Det är för mycket snor i mitt huvud.

Kommentarer
Postat av: Nina

Krya på dig! Bihåleinflammation är tragiskt att behöva dras med...

2009-04-20 @ 12:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0