Ska jag eller ska jag inte...

Min mobiltelefon som jag har nu är jag inte ett dugg nöjd med. Det är en Sony Ericsson W380i och jag är ingen "W"-människa. Jag är mer en "Z"-människa. Jag lyssnar nästan aldrig på musik i mobilen, det händer så sällan att en "W"-mobil är helt onödig för mig. Jag skickar däremot massor av sms, använder kalender och surfar ibland. Därför har jag, sen jag fick den telefon jag har nu, velat ha en ny.
Min gamla, min fina Z610i, fick vajsing på något och var tvungen att repareras. Och eftersom de "inte hittade delarna" till den, så fick jag lösa in den och ta en annan telefon. Jag ville inte ha någon annan telefon. Jag ville ha min "Z", det hade inte kommit någon ny "Z" till butiken då så jag fick snällt nöja mig med det näst bästa, trodde jag, en "W".
Nu får jag byta upp mig om jag förlänger mitt abbonnemang. Jag går och tvekar om jag ska göra det, för nu är det annars läge att skaffa kontantkort och få ner kostnaden lite. Men samtidigt är jag så sugen, telefonen jag har lever inte upp till någon förväntan från min sida, plus att den har finesser jag inte använder.
Jag har därför suttit och tittat på nya telefoner och funnit dessa tre tänkbara alternativ: T280i, K660i och givetvis Z770i. Den som lockar mest är helt klart Z770i. Som sagt, jag är en "Z"-tjej.
Dagens i-lands-problem. Jag vet.


Sony Ericsson T280i   Sony Ericsson K660i   Sony Ericsson Z770i

Kommentarer
Postat av: linda

svårt o veta bara efter utseende. Det är ju innehållet som är det veikitga. Men går man efter utseende skulel jag nog ta 2:an. Lite rolig. :-)

1:an har så tråkig utseende, och gillar itne vika upp modeller på telefoner.

2008-12-09 @ 16:52:33
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jo, 2:an var fräsig, men jag gillar ju vikbara... Och innehållsmässigt har de det jag behöver/vill ha...

2008-12-09 @ 17:01:09
Postat av: barnshoppingbloggen

Hittade hit via FL. Tipsar om en tävling i min blogg där du kan vinna en vinteråkpåse!

Direktlänk: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/2008/november/tavling-7.html

2008-12-09 @ 17:23:38
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/
Postat av: linda

Eller ännu värre änn att ropa på hjälp...hota en. :-S

2008-12-09 @ 17:35:30
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Hej kul och fin blogg du har.



Mvh Lisbeth

2008-12-09 @ 18:44:04
URL: http://vipelyckan.blogg.se/
Postat av: Kicki

Tackar!

2008-12-09 @ 18:57:23
Postat av: Kicki

Linda: Aaaaaaah!

2008-12-09 @ 18:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0