En influensa bakom hörnet?

Igår var jag trött, lite lätt illamående, hade huvudvärk koncentrerad till pannan, det värkte från hälarna upp längs benen, strålade i höften och kändes ömt i resten av ryggen. Jag hade ingen feber och frös inte, som jag brukar göra när det är influensa på gång. Så nu undrar jag vad det var för något. Det kändes nästan som en kraftig baksmälla, men det kan man ju inte få bara sådär, utan att inta alkoholhaltiga drycker innan, eller? Men värken i ryggen kändes inte som en baksmälla. Idag känner jag av huvudvärken en aning. Det känns att den bodde där bakom pannbenet igår och har lämnat spår efter sig.
Idag ska jag prova dricka mer vatten än igår, även om jag drack ganska mycket. Det kanske hjälper, hur som helst så skadar det ju inte att prova.
Jag hoppas verkligen att det inte är en influensa bakom hörnet, det är verkligen helt fel tid för det.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej vännen! Förlåt att jag inte varit in & hälsat på dig på jättelänge... har varit fullt upp här på sjukhuset. Vi har ju möten, info & utbildning nästan varje dag. De få stunder man inte är upptagen med sånt vill man hinna umgås med Sofia.

Oftast när hon somnat så stupar även jag i säng... helt slut!



I morgon efter lunch får vi äntligen åka hem på våran första dagpermis... det kommer att bli så härligt att få komma hem & bara vara, mysa med familjen & laga mat vid sin egen spis!

Känner att jag uppskattar livet på ett helt annat sätt nu, än vad jag gjorde för nån månad sedan.



Nu är Sofias sondvälling klar, så jag ska passa på att krypa ner under täcket & få några timmars sömn :-)



Kram kram

2008-12-16 @ 23:00:09
URL: http://mysunshine.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0