Hejdå mormor!

Idag skulle jag och min syster egentligen ha åkt upp till Kiruna för vår mormors begravning. Men vi bestämde att ställa in resan. Vi har båda lång väg dit och det här vädret säger verkligen att det inte är läge att ge sig ut i trafiken. Samtidigt som det känns som en lättnad att inte åka, är det ändå lite ledsamt att inte vara där och ta farväl av mormor.
Jag får ta farväl härifrån.

Hejdå lilla mormor!
Hoppas du fick träffa morfar igen och att du har det bra där du är nu.
Jag kommer alltid att minnas ditt skratt och din sångröst.
Jag kommer alltid att minnas fikastunderna i Puoltsa och ditt hembakta fikabröd som alltid var så gott.

Jag kommer att minnas dig och morfar tillsammans.


Kommentarer
Postat av: soda

Men henne känner jag ju igen! Var det din mommo! Tråkigt. Men vila i frid mormor

2012-02-22 @ 15:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0