Vagnens tid är över

Nu har jag tvättat vagn i ett par dagar och idag har den nog torkat färdigt också så att jag kan monterna ihop den och ta några bilder. Sen ska den ut till försäljning! Nu är barnen stora och får inte åka vagn mer. Om de är riktigt snälla och ber snällt kan de få åka paraplyvagn nästa vår.

Hur som helst ser vagnen ut som ny! Både Viktoria och Matilda gick och sneglade på den igår och ville hemskt, hemskt gärna kladda ner den med något, vadsomhelst, för den ser så himla fin och fräsch ut. Men den har klarat sig. Hoppas jag hinner ta kort på den och ställa undan den innan de har smutsat ner den.

Nu börjar jag få ångest i magen över att jag ska sälja vagnen, spjälsängen, bilbarnstolen och bärselen. Ska jag inte ha någon fler bejbis? Är bejbistiden över för alltid? Nä, nu tänker jag inte mer på det. Sälj, sälj, sälj!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0