Tur barnen inte ser


Idag har jag tagit tag i barnens leksaker. Jag har dragit ut allt ur deras rum, sorterat, packat och slängt. Några få leksaker har jag lämnat kvar i deras rum så att de kan leka litegrann. Det som ska behållas av de övriga leksakerna är packade i flyttkartonger som jag ställt in i skrubben. Jag undrar vad Matilda ska säga när hon kommer hem och ser att nästan alla leksaker, utom dinosaurierna, är borta. Hon kommer tro att jag har slängt allt, för det brukar jag hota med när hon vägrar plocka upp dem från golvet.

Lite sant är det ju att jag har slängt dem, för jag har fyllt en sopsäck. Den har jag gömt.

Kommentarer
Postat av: Linda L

Sopsäcks metoden har jag oxå börjat köra med,har en hel säck propp full i skrubben med barnens leksaker,...Får se om den får komma fram eller inte.

2011-09-28 @ 17:37:01
Postat av: Kicki

Om inte annat kan man varva de leksaker som får vara framme, så känns det som de har nya leksaker hela tiden! :)

2011-09-28 @ 18:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0