Timmarna flyger

Var hos jobbcoachen idag klockan tio och fick en del uträttat där. Nästa träff får jag veta hur det ska gå med mina betyg och vad jag måste göra för att få gå en utbildning på universitetet. Det är ju så att mina betyg är för gamla och jag måste söka någon slags dispens för att få bli vad jag vill bli. Det känns lite knöligt, men det ska gå.

Efter jobbcoachen åkte jag till coop och köpte lite städ- och flyttmaterial, bland annt stålbollar och flyttkartonger. Sen hade jag ju tänkt hinna med att sortera resten av barnkläderna och kanske städa golvet lite. Men jag insåg efter att mamma och pappa varit här på lite kaffe att timmarna har flugit iväg och nu är det bara en timme kvar innan barnen kommer hem. Fem timmar kan gå så snabbt när man har saker att göra.

Glömde dock att köpa packtejp och ettiketter. Kanske måste investera i ett par spritpennor också. Jag ska, om möjligt, packa ännu noggrannare den här flytten än förra. Var sak på sin plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0