Dubbar och broddar

Snön kom och smälte inte riktigt bort. Det blev is. Idag fick andra bilen på sina dubbdäck och jag tog på mig broddarna. Tänkte inte bryta någon arm den här vintern heller! Vi var iväg och hämtade våra grejer från Slädhundsklubben där vi spelade förra lördagen, och jag tänkte att det vore smart att ha broddar på skorna när jag bär tunga grejer på blankis. Ibland är tänker man efter före.

Det var minusgrader när jag åkte hem från replokalen så det verkar som att den här snön och isen kommer stanna ett tag, om inte fram till maj.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Känns knasigt att visa har snö o is nr solen strålar på här i skåne fortf. :)

2011-10-12 @ 13:18:55
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: Kicki

Ja, det är bland annat vi har bestämt oss för att flytta nittio mil söderut. Vintern här uppe är fööör lång! Men skåne får vänta... :)

2011-10-13 @ 13:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0