Tv-spelsträsket

Nu har vi bestämt oss, vi ska skaffa tv-spel. Jag har ställt mig lite motvillig inför detta, men det är för att jag vet hur roligt jag tycker att det är. En massa dyrbar tid som jag hade läggat på andra, nyttiga saker, kommer jag nu spendera framför tv:n. Eller så gör jag bara så att jag tar den tiden som jag hittills har spenderat framför tv:n med att titta på program, som inte ens är något att se, med att spela tv-spel istället.

Jag har inte spelat tv-spel sen Nintendo 64, tror jag. Det är någon gång i slutet på 80-talet möjligen början på 90-talet. Jag känner att en del har hänt på den fronten. Och jag tyckte det var kul då! Oj oj oj...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0