Sista februari, snart mars

Jag fick lite panik idag. Det är den sista februari, det känns att den här månaden är lite, lite kortare än de andra. Plötsligt var det ju jättemycket jag skulle göra idag. Var tvungen att skriva en lista. Jag fick lite ont i magen.
Det var dags att ändra abbonnemanget hos ComHem, så vi slipper ha skitmånga kanaler som vi aldrig tittar på och dessutom betala för dem.
Det är dags att skriva ut jobbansökan till ännu ett jobb och åka och lämna den personligen, eftersom sista ansökningsdag är idag.
Det är dags att lägga iordning arbetsförmedlingsmappen, med betyg, intyg, CV, meritlista, personligt brev och handlingsplan till imorgon då det är dags för inskrivning.
Det är dags att kolla igenom kontona.
Det är dessutom sista lediga dagen för Husse som går på skiftet imorgon igen.
Jag avklarade samtalet med ComHem först och det fick mig på lite bättre humör och paniken la sig. Jag är väldigt nöjd som kund hos dem. Ingenting verkar vara omöjligt. Undrar om det är Judith och Judiths förtjänst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0