Tradera

Jag börjar mer och mer inse att tradera är en väldigt bra sida. De saker man trodde var förlorade, finns där. De saker man inte visste att man behövde, finns där. De saker som man behövde men inte tänkt springa ihjäl sig på loppisar för att finna, finns där. Igår kammade jag hem mitt senaste fynd, en visp med vev från 70-talet.

Mamma har en sådan visp i stugan och den är jättebra! Hennes visp är den enda i sitt slag som jag någonsin sett i mitt liv. Nu när vi har ett torp utan el så vill ju jag också hemskt gärna ha en sådan visp. Jag letar på tradera, tänkte jag, och tro det eller ej, det fanns två. En rosa (!) och en exakt likadan som mammas. Jag vann den som var som mammas, för sammanlagt 131 kr, men det var det värt! Tror jag. Det känns så iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0