Hårdpass i replokalen

Idag blev det tre och en halv timmar effektivt spelande i replokalen. Det både filmade, fotades och spelades in, så allt finns förevigat. Undrar om det är bra eller dåligt. Förmodligen och förhoppningsvis bra. Nerverna säger alltid sitt när vi ska spela in, då börjar jag tänka för mycket, räkna och fundera på text och så går det åt skogen. Men idag var det inte så nervöst, det gick faktiskt rätt bra. Det ska bli spännande att höra resultatet sen. Min röst började dock klena till sig framåt slutet, jag funderar på att hålla käft nu resten av den här dagen. Hi hi!



Om sex veckor har vi spelning. Det börjar närma sig. Det var mer än två år sedan jag stod på scen sist och det var med ett annat band. Nu spelar vi dessutom covers, då kan ju folk höra om man spelar fel. Men det ska vi inte göra! Det blir nog fler hårdpass i replokalen under de kommande sex veckorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0