Handla på nätet

Husse jobbar järnet och därför beställde jag lite kläder åt oss idag. Jag hade faktiskt rätt bra rabatt, så jag behöver inte skämmas så mycket. Vi köper nästan aldrig kläder åt oss själva. Matilda har fått ärva massor, så hon behöver egentligen inte så mycket nytt, men en sommarjacka får hon ändå. Jag insåg dessutom till min ganska stora besvikelse att den där ansamlingen på min mage, som blivit kvar sen förlossningen, kommer bli rätt svettig att bli av med, så jag köpte mig ett par byxor. Annars hade jag kanske fått gå i ankeborgskostym de varma sommardagarna. Men, jag klippte till med ett par springskor också, så magen ligger pyrt till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0