Nu grönskar det

Åh, jag vill sjunga den nu med Cammo-Flammo! Nu grönskar det verkligen. Gräset blir grönare för var dag och igår såg vi maskrosor på stan. Himlen är blå, solen skiner och jag fryser! Jag är konstig. Kanske blir jag mentalt beredd på mycket varmare väder när jag är inne och tittar ut, så att jag sen när jag kommer ut blir förvånad att det inte var så varmt som det såg ut. Imorse var det så varmt i rummet och köket när solen hade legat på att jag fick ge blommorna en liter vatten var. Sen när vi skulle åka till dagis så blåste det litegrann och jag frös. Jag har faktiskt inga långkalsonger på mig längre. Till och med min pappa hade sin första långkalsongfria dag igår. Grattis!
Kanske är det läge för en mjukglass efter dagis. Men jag undrar ifall de har ställt ut några bänkar på stan? Annars är det väl bara att trängas med den något mer onyktra populationen i stan på någon av året-runt-bänkarna.

Kommentarer
Postat av: Cammo Flammo

A men du, det är ju bara att säga till så tar vi en trudelutt...

2009-05-16 @ 02:39:00
Postat av: Kicki

Jaaa, vad roligt! Jag ska bara sluta frysa och få in rätta känslan. Ha ha!

2009-05-16 @ 09:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0