Mamma Mu

Jag är glad att vi åtminstone har två rum, och en teveapparat i varje rum. Matilda vill se Mamma Mu & Kråkan nästan jämt, utom när det är Simpsons på teve. Annars säger hon: "Börja film! Mamma Mu!" och så gräver hon i filmlådan. Då kan jag, bekvämt nog, gå in i sovrummet och slå på filmen. Matilda själv springer och hoppar upp i storsängen tjutandes "Mamma Mu! Mamma Mu!" alldeles överlycklig.
När hon precis börjat få för sig att titta film orkade hon aldrig ligga där särskilt länge. Hon studsade upp efter fem minuter och skulle göra något annat. Nu kan hon ligga en stund, helt tyst, och verkligen titta på filmen.
Själv har jag faktiskt inte lyckats se hela Mamma Mu & Kråkan ännu, men jag antar att fler tillfällen ges.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0