Det bara snurrar

Jag har försökt nu med kaffe, men jag började bara må illa. Nu snurrar det i huvudet, så jag lägger ner det här pluggandet för idag. Nya friska tag imorgon! Då är lilla busungen på dagis, så jag kan köra stenhårt.
Lilla busungen ville inte riktigt sova ikväll. Hon är van att jag lägger mig samtidigt, och när jag inte gör det studsar hon upp gång på gång på gång, så att jag får bära tillbaka henne och lägga henne om och om och om igen. Vi kollar vem som är mest envis. Jag vann idag igen, men jag fick ligga en stund i hennes säng och kramas, och det är ju inte fy skam! Hon är väldigt kramvänlig och gosig. Men när hon börjar bli riktigt trött kan hon bli hårdhänt och då flyger en liten näve genom luften så man får vara beredd.
Tillslut hotade jag med att ta upp spjälis från källaren om hon inte stannade i sängen, hon förstod nog vad jag menade. Jag slapp ta upp spjälis. Tur det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0