Let's dance

Oh my god! Jag gillar Morgan och jag tycker det är jäkligt skoj att se Magnus lyckas med sin dans varje fredag. Jag gillar även Laila.
Jag tyckte dessutom väldigt mycket om Elisabet, hon är så cool, så tuff, så frän. Hon kom så långt och det är så jäkla kul!
Grattis ändå till Elisabet och Tobias, ni var grymma hela vägen.
Nu är det dock giganternas kamp. Jag vet inte vem jag vill se som vinnare. Det pendlar mycket mellan Laila, Morgan och Magnus. Alla är värdiga vinnare. Jag tycker att Laila har förtjänat bättre kritik utav juryn, för hon har preserat grymt bra. (Sen vet jag ingenting om tiodans och regler som ska följas där.) Många gånger har jag sett henne göra hur bra som helst ifrån sig och blivit nöjd över 6:or och 7:or, och sagt att det är bra att få kritik. Men hon har ju varit strålande!
Morgan har en jävligt skön attityd och har överraskat med att vara grym på dansgolvet. Han har verkligen fattat galoppen och gått från att vara en för mig doldis till att bli förstahandsfavorit.
Magnus har jag följt som världens starkaste man. Jag har alltid gillat Magnus. Och när han visade att han även kunde svänga på höfterna höll jag på att tappa hakan, som Elisabet och Tobias förra veckan. Så jag hejar på Magnus också.
Vem som än tar hem det här kommer att ha min röst. Därför kommer jag inte att rösta på någon utav dem. För mig är det oavgjort. Hejja alla tre!
(Fan vad jag är stel, vilka danssteg hade jag kunnat ta, överhuvudtaget?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0