En promenad i sommar... öööh... kylan.

Vi gick upp till Järnvägsparken så Matilda fick leka lite. Men det var ingen värme. Jag trodde hela tiden att den snart skulle komma, men det gjorde den inte, och jag började sakna mina långkalsonger.
Det roliga med Järnvägsparken är att det inte längre är en lekpark bara för barn. Nu finns där träningsmaskiner för oss föräldrar, så att vi har något att pyssla med när barnen leker. Bland annat står där en crosstrainer. Lysande idé, tycker jag och Husse. Vi provade träna litegrann.
Sen tog vi en tur till farmor, vidare till Safari och sedan avslutade vi i lekparken igen innan vi gick hem.
Det hann bli någon grad varmare, men ingen sommarvärme alls. Den kommer väl snart, hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0