Det ser mörkt ut

Vi har varit ute hela dagen, känns det som. Först var vi och fikade, sen shoppade vi lite, sen var vi och sa hejdå till mormor och morfar som nog är på väg till stugan i denna stund, sen gick vi hem.
Matilda somnade i vagnen, så hon fick ligga kvar där. Jag tänkte först sitta ute med henne, men det ser mörkt ut åt alla håll, jag väntar bara att det ska braka lös ett riktigt regnväder.

Med oss hem fick vi två klänningar till mig, en tyghjälm till Matilda, 3 liter jordgubbar åt oss båda och en back med korvstroganof som vi nog ska äta till middag.

Det bästa var att jag inte hade långkalsonger och jag frös inte ändå! Jag hade inte ens jacka! (Jag hade dock med mig en, men inte på mig.)

Tänk om det börjar åska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0