Vilken lycklig unge

Jag bestämde mig för att hämta Matilda med kälken idag. När jag kom till dagis fick jag träffa en utav världens lyckligaste ungar, min lilla unge. Hon sprang fram och tillbaka, skrattade, tjöt och sa mamma. Sen fick hon syn på kälken utanför fönstret och blev ännu lyckligare. Ett högljutt Kälken! sprack fram ur henne i den ljuvaste falsett. Sen fortsatte hon springa omkring, skrattandes och upprepade orden Åka kälken!
När vi kom hem till huset stannade vi ute och lekte en stund. Vi sopade bilen, sen gjorde vi en liten rutschkana i en snöhög. Efter ett tag var hon så rödblommig att jag tyckte det var dags att gå in. Det tyckte faktiskt hon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0