Här är han!

Mannen på bilden är han som säljer världens bästa läppvalla.  Det är bivaxsalva från Norrbottens Honung. Om du vill ha en burk kan du ringa till dem på 0921-482030.



Min gamla burk tog helt slut ganska nyligen, och den har jag haft i flera år. Vi får se hur länge den här räcker då. Jag var bara tvungen att köpa en burk honung också.

Det var kallt som sjutton att gå omkring på marknaden. Trots att termometern bara visar -16 grader. Men när man går sakta och stannar ofta blir man fort kall. Härligt att solen sken iallafall!
Jag fyndade även ett par Graninge-kängor som jag ska börja gå in till veckan. Nu är jag nöjd för den här marknaden, trots att jag inte köpte någon kaffeost. Kanske, kanske går jag förbi imorgon och köper en. Kan hända att jag ångrar mig annars och det är ju ett halvår till nästa marknad.

Kommentarer
Postat av: Helena

God morgon =) Allt bra med dig idag?

Jag har en utmaning till dig på min blogg :-)



Kram kram // Helena

2009-02-18 @ 07:54:56
URL: http://mysunshine.bloggagratis.se
Postat av: Kicki

Oj, jag vågar knappt kolla...

2009-02-18 @ 19:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0