Framförhållning

Det är bra att ha viss framförhållning och vara ute i god tid. Jag är däremot ute i väldigt god tid. Jag vill ha så mycket som möjligt packat och klart till flyttlasset går. Nu är det tre veckor kvar och jag har packat ner en hel del köksgrejor, så när jag skulle göra fiskgratäng fick jag ändra planerna för formen är i källaren tillsammans med en massa annat husgeråd. Likadant fick jag göra med makaronilådan, blåbärspajen, potatismoset och plättarna. Det är bara att skjuta upp till vi har flyttat färdigt. Inget mer med det! Det är också ett bra test för att se om grejerna verkligen kommer till användning. Saknar man dem så behövs de. Och saknar man dem inte kan man lika gärna slänga bort dem, eller ge dem till någon som behöver dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0