Puh!

Det känns genast mycket bättre! 40 minuter på gångband och 45 rep. i bänkpressen, med lätt vikt förstås, jag är inte riktigt hel ännu. Men jag känner mig mycket piggare nu och det gick förvånansvärt bra att gå. Jag trodde jag skulle krokna efter tjugo minuter, när jag inte har gått på ett par dagar.
Man och lilla unge kom hem för ett tag sedan. De hade varit på stan och lilla ungen hade åkt kälke. Det är bland det roligaste hon vet. Nu hjälper hon Husse att diska, det är kanske det näst roligaste hon vet.
Jag ska ta och knyta ögglor till alla julgranskulor vi äger. Förra året klippte jag bort alla ögglor och knöt upp kulorna på sytråd och hängde i fönstret. I år ska kulorna sitta i granen. Snacka om julpyssel.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du ont om pengar men är shopping sugen?

sugen på att skämma bort dig eller andra, desstuom så är det jul snart och det innebär en massa julklappar! Så varför inte bli medlem på denna sidan? du kan värva andra, samla poäng genom att besöka andra hemsidor o.s.v och få poäng som du sedan byter ut mot presentkort! T.ex. presentkort på h&m ..

(dessutom så får du 50 poäng när du registrerar dig genom denna länken)



GOOD LUCK! :)



bli medlem på denna länken



http://www.gratismode.se/?c=8907

2008-11-29 @ 18:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0