It's Britney bitch!

Såg just Britney: for the record och om jag gillade henne innan, gillar jag henne lika mycket nu. Jag ville bara få det bekräftat. Och det var jäkligt härligt att få det bekräftat.
Jag köpte hennes skiva Blackout för ett tag sen och jag lyssnar på den varje gång jag sitter i bilen själv, på väldigt hög volym. Den är grymt bra och jag börjar faktiskt nästan grina ibland, för att jag tycker att den är så bra.
Nu är det väl dags för mig att inhandla Circus. Och det ska jag göra. Men kanske inte så här innan jul, jag gissar att någon i min närhet vet att jag vill ha den, så jag får hålla mig och se om den kanske ligger under granen på självaste julafton.
Jag kom att tänka på att jag kan må dåligt över att jag vet att, låt säga, fem personer snackar skit om mig, hur fan ska hon må då? När någon snackar skit om henne står det på förstasidan i någon tidning, med bilder till!
Jag kan undra hur mitt liv hade sett ut på en löpsedel.
Och så säger hon så kloka saker: Jag väljer att vara glad. Jag väljer att vara stark. Och avslutar med: Du ser det vidrigaste i världen, och samtidigt ser du det vackraste. Man kan inte veta vad det ena är utan det andra. Jag har sett båda.
Jag skriver nog mer om det här imorgon. Nu är det dags att hoppa i säng. Ögena går i kors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0