Det var den dagen

När Matilda går och lägger sig passar jag på att sitta här en stund igen, vid datorn. Jag är ganska trött jag också, men det känns inte riktigt okej att jag går och lägger mig klockan åtta på kvällen. Det gjorde jag när jag vara gravid. Jag såg alltid "Simpsons" från sängen. Nu är jag inte gravid, så jag har ingen ursäkt att gå och lägga mig redan.
Husse har skruvat lite i en något defekt motionscykel så att den funkar nu. Härligt! Även om jag inte gillar att cykla på motionscykel så är det bra att ha något att varva med när jag blir less på gångbandet. Allt för att jag inte ska bli less på att träna. He he... Nästa steg blir pilatesboll och sen måste jag nog säga att det är dags för pool eller kanske stall och ridbana. Jag vet inte riktigt. Vi får väl se vilket det blir.

Jag har en visionstavla där jag sattit upp saker jag vill ha i mitt liv. Det finns några luckor där och det är de luckorna jag sitter och funderar på så här på kvällskvisten. Vad ska upp härnäst på min visionstavla?
Ja, det tål att tänkas på.

Klockan nio är det "Oskyldigt dömd". Det krockar med "Grey's Anatomy", men jag ser alltid reprisen på söndagar.
Jag tror mitt andra nyårslöfte, förutom att skriva julklappslistor, ska bli att jag ska se mindre på tv. Jag ser faktiskt inte så mycket, men den är på jämt. Miljöbov, som man är.
Nä, nu ska jag surfa efter lite inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0