Det blev vilodag

I mitt träningsschema har jag provisorisk vilodag på lördagar. Det betyder inte att jag måste vila varje lördag, men att det är fullt tillåtet om jag gör det.
Idag tänkte jag faktiskt inte vila. Jag tänkte gå på bandet och köra ett styrkepass, men när jag hade man- och barnledigt på förmiddagen så satte jag mig och gjorde färdigt och skrev ut årets julkort. Vi kallar det Björnligan. Nu ska jag bara leta upp adresserna till de lyckligt utvalda som ska få årets julkort på lilla Matilda.
Jag provcyklade dock i fem minuter på nya motionscykeln, den funkar bara bra.
När man och barn kom hem var det min tur att sticka iväg med mamma. Vi var ute ett bra tag ändå och fick en del gjort. Jag råkade storhandla på ö&b, vilket inte alls var meningen. Mamma köpte en jättejulig vaxduk till rumsbordet som jag blev lite avis på.
När jag kom hem åt jag uppvärmd thaimat från igår.
På menyn ikväll står stekt lax med potatis.
Ikväll är det dansbandskamp igen! Det ska bli skoj. Och dessutom måste jag hålla mig vaken och se Britney ikväll... jag som brukar va i säng senast tio i vanliga fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0