Nedräkning

Plötsligt insåg jag hur nära det är till min skolstart. Den 4:e september ska jag på första informationsmötet på Mittuniversitetet i Sundsvall. Det är så spännande att jag nästan kissar på mig. Det känns väldigt befriande att veta vad jag ska pyssla med i tre år framöver. Det känns väldigt befriande att slippa arbetsförmedlingen, försäkringskassan och a-kassan. Puh!
Nu sitter jag på mitt jobb, som jag har åtta dagar kvar på. Det har varit en massa barn från Gnarp här och badat och spelat brännboll, men nu åker de. Jag misstänker att det blir ganska lugnt nu. Det är inte så fint väder alls. Det bjuder inte direkt in till bad, om man säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0