En låda i taget

Det är lite mer än en vecka kvar nu och jag packar och packar. Det går sakta framåt. Jag försöker packa så att jag ska slippa öppna upp kartonger för att jag råkat packa ner något jag behöver. Det har inte gått så bra hittills. Men nu är det så kort tid kvar, så jag får fasen ta och klara mig till det är dags att packa upp på riktigt.
Typiskt bara att jag fick ryggskott i förrgår. Det är ganska svårt att packa då, men det är även svårt att låta bli.



Något som jag upptäckte förra gången vi flyttade var att det är smart att märka kartongerna med vilket rum de ska till. Då får man det mesta på rätt plats på en gång. Jag tyckte det var duktigt av mig att komma på, även om ni kanske tycker det är självklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0