Sänglampa

Jag har tänkt skruva upp en sänglampa i flera dagar nu, det har fortfarande inte blivit av. Varje kväll när jag ska gå och sova kommer jag på att jag inte kan läsa bok för att jag inte har någon sänglampa. Sen tänker jag att jag kanske ska vänta med det, tills jag har köpt en riktig sänglampa. Den jag har är en något omgjord skrivbordslampa.

Funderar på att åka iväg och handla lite grejer med barnen idag. Men jag vet ju hur besvärligt det kan bli att åka själv med två små trotstroll. Försöker tala om för Mimmi att vi ska och köpa trälim så vi kan göra Art Attacks, då jag samtidigt kan passa på att köpa lite andra grejer, då kanske hon orkar vara snäll och duktig till vi kommer hem igen.  Kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0