Postkodlotteriet

Min syster la upp en fiffig länk på fejjan där man kan spärra reklamutskick från Postkodlotteriet.

Tack! Säger jag bara. Jag har ju mailat dem ett antal gånger och verkligen bett dem lägga av. Och för någon vecka sen ringde de istället, och jag fick lov att bli riktigt otrevlig i telefonen.

På sidan där man spärrar reklamutskicket stod följande:
"Om du flyttar till en ny adress eller om posten ändrar postnummer/gatunamn på din befintliga adress, försvinner spärren. Det gäller också om du byter efternamn. Då måste du göra en ny anmälan med dina nya uppgifter för att slippa vår reklam."
Så det var bara att fylla i namn och adress och hålla tummarna att det funkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0