Teknikens under

Fick bli fodervärd åt en dator. Den funkade rätt bra, men var trött och behövde lite mer minne. Jag försökte köpa åt den, men jag lyckades inte så bra. Som tur är har jag kontakter som kunde lösa det åt mig. Så nu funkar datorn jättebra. Däremot så har min telefon havererat. Den började strula för ett tag sen, stänga av sig själv, tappa kontakten med SIM-kortet, slarva bort bakgrundsbilder och sånt. Nu har jag dessutom ingen nätåtkomst. "Endast nödsamtal" säger den.
Tur då att datorn funkar.
Så till er som försöker ringa eller sms:a mig: maila istället, annars är det inte säkert att jag vet om ni försöker nå mig. Eller: ring min mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0