Ny utmaning

Jag blev utmanad av Helena och det gäller en ny bildutmaning.

1. Öppna din mapp för bilder

2. Gå till den 5:e mappen

3. Hämta den 5:e bilden nerifrån (bakifrån) Och sätt in i din blogg...skriv en komentar till den.

4. Utmana sen 5 andra bloggare och länka till dem på din blogg.


På detta viset får vi många fina kort att kika på i våra bloggar!!

Kanon! säger jag och här kommer min 5:e bild (bakifrån) ur den 5:e mappen:


Och nu undrar ni säkert vad sjutton det där är. Det ska jag förklara. Det där är insidan på ett bokomslag, boken heter "Matilda Mus går och fiskar". Jag scannade in den för att jag skulle göra egna bakgrunder till min scrapbook. På den sidan monterade jag sedan in lite bilder på Matilda. Så var det med det.

Eftersom jag är slö idag orkar jag inte välja ut några offer till min utmaning utan jag utmanar alla som läser min blogg! Ha ha!
Åtminstone kan ju de jag länkat till här på sidan anta utmaningen. Ursäkta att jag är så slö.


Kommentarer
Postat av: S. D. K

Heej.

Jag hängde på din utmaning : ) Brukar ju kika in mellan varven nämligen.

2009-02-19 @ 11:03:53
URL: http://soda78.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hihi! Roligt! Det var en tjusig bild du hittade minsann!

2009-02-19 @ 13:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0