Barnkalas

Idag fyller lilla Mimmi 3 år, så det vankas barnkalas idag. Jag hade framförhållning och gjorde grunden till tårtan redan i lördags, plus en kladdkaka, för att vi åkte till stugan igår och var borta hela dagen. Idag har jag gjort en kladdkaka till och garnerat tårtan. Vi har hjälpts åt att städa här och blåsa ballonger. Nu vilar lilla Mimmi i väntan på alla gäster. Hon har fått riktigt födelsedagsväder med strålande solsken.

För en gångs skull, kanske på grund av min framförhållning, har jag hunnit duscha och byta om innan alla gästerna dyker upp. Bra att veta, till nästa kalas.


Kommentarer
Postat av: Nina med ungar

Tack för att vi fick komma på det trevliga kalaset :)

2010-04-05 @ 19:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0