Uppdatering

Det var längesen jag skrev nåt, igen. Ibland tar jag alldeles för långa uppehåll, men det blir lätt så, när man inte har läge att sitta ner mer än ett par minuter på en dag. Nu har jag lämnat barnen på förskolan. Det är Viktorias första riktiga dag, egentligen, efter inskolningen. Matilda har redan hunnit bli rutinerad och är på sin femte vecka nu.

Det har ju varit lite kallt de senaste dagarna, men idag har det vänt och är faktiskt bara åtta minusgrader. Det firade jag med två kilometer i skidspåret. Snart ska jag ta och städa lite här hemma. Men det är först dags för den obligatoriska jobbsökningen.

På torsdag ska jag börja på coachning hos MiRoi i Hudiksvall. Det verkar jättespännande! På riktigt! Det är verkligen en helt ny värld här nere och ju mer tiden går desto gladare blir jag för att vi har flyttat. Det dyker bara upp mer och mer positiva saker med att bo här. Vi har hamnat så rätt, mer rätt än vi kunnat ana. Synd bara att Micke måste åka iväg varannan vecka. Men hellre varannan vecka här i Gnarp än ingen vecka alls, som jag brukar säga.

Snart ska även jag åka upp till Kiruna. Det blir en kort sväng i slutet på februari. Det ska bli kul att träffa mamma och pappa och jag önskar jag kunde ta med dem tillbaka och knyta fast dem här sen.

Nä nu kallar plikten. Ska försöka uppdatera igen snart. Även med lite bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0