True Blood

Det är längesen jag var så här imponerad av en tv-serie! I början av nittiotalet kom Twin Peaks, och när den gick på tv var jag som fastklistrad vid teven. Det var det bästa jag sett och kom att vara det fram till jag såg första avsnittet av True Blood.

Nog har det kommit serier som jag har följt. Dawsons Creek missade jag inte många avsnitt av. Sex and the City kollade jag nästan slaviskt. Men jag var inte så impad ändå, inte som av True Blood.

Jag blir nästan förbannad när avsnitten tar slut och jag måste vänta en vecka på nästa. Nu är jag inne på säsong 4 via canal+ och jag har sagt upp abbonnemanget, så i slutet på september är det över. Då får jag inte se nå mer. Om jag inte tjuvladdar, och det gör jag ju inte, lydig som jag är.

Så jag kommer att få se fram till och med avsnitt sex av tolv av säsong fyra. Gaaah! Jag kan bara gissa hur frustrerad jag kommer att vara vid det tillfället. Nåja. Förr eller senare kommer säsong fyra på SVT. Bara att hålla ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0