Parabol

Jahapp, då har jag precis varit och hämtat vår parabol med HD-box från Viasat. En kartong till att lägga på flyttlasset. Jag var ju tvungen att beställa den redan nu, eftersom de hade ett jättebra erbjudande till fördelaktigt pris just nu och det skulle bli mycket dyrare från och med november. Jag skrattade lite åt mig själv när jag gick med på att göra beställningen nu. Frågan är ju bara hur lurad man blir, lurad blir man alltid.

Nu har vi iallafall vår parabol och en vecka innan flytten ska jag ringa och boka tid med en installatör som kommer och fixar jobbet åt oss. Skönt att slippa det för en gångs skull. Fast jag har ju aldrig kopplat in en parabol. Jag har aldrig haft en parabol. Tycker paraboler är rätt fula, men säkert praktiska.

Frågan är bara vilka kanaler man ska ha sen dårå.

De finns säkert nåt jättebra erbjudande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0