Ett endaste litet ämne

Nu under oktober månad har jag läge att läsa in den där Historia A-kursen som jag nästan gjorde färdig våren 2009. Jag pratade med studievägledaren på Komvux om det förra veckan och behöver bara få klartecken från a-kassan. Idag ringde jag a-kassan och frågade, de ska skicka en blankett som jag ska fylla i.

Det är ett endaste litet ämne, som jag ska läsa på flex, under en månad. Som det känns nu borde det inte vara något problem och jag borde få behålla a-kassan. Men man vet aldrig med dem. De brukar kunna hitta på något för att jag ska bryta ihop mer eller mindre. Men men, det är bara att bita ihop och se glad ut! Jag ser ganska glad ut, faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0