Svenska postkodlotteriet

Jag är less. Därför mailade jag dem idag. Här kommer mailet jag skickade:

Nu har det hänt igen, jag har fått ett brev från er, denna gång med ett förtryckt plastkort med lottnummer på för att jag ska lockas att gå med i ert fördömda lotteri. Att tilläggas bör att jag har flyttat och därför inte ens har det förtryckta postnumret längre. För ett bra tag sedan mailade jag er och bad om att inte få några mer brev och/eller förfrågningar om att gå med i lotteriet. Det höll, till nu. Jag är inte ett dugg intresserad av att gå med i Svenska Postkodlotteriet. Jag skiter i att Bill Clinton och Tony Blair tycker att det är jättefint och bra. Om jag nu hade velat gå med, så är det väldigt enkelt för mig att gå in på er hemsida och anmäla mitt intresse där. Det är svårt att undgå hur man ska gå tillväga med tanke på all reklam ni gör för lotteriet.
Jag hoppas att ni respekterar min önskan att inte få mer tjatbrev om att gå med i lotteriet. Vill jag gå med, sökerjag upp er!
Ha också respekt för att alla människors högsta önskan inte är att bli miljonärer, det finns annat att glädjas åt i livet.
Med vänlig men bestämd hälsning

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0